środa, 28 sierpnia 2013

Hawaii



10 komentarzy:

  1. Jaaaaakie śliczne *-*
    Idealne na wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie piszesz czegoś, tylko dodajesz same zdjęcia. Bardzo fajny wzór, idealny na lato ;D
    +zaobserwowałam
    +zapraszam do mnie: http://www.aroosablack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hah, kiedyś miałam zamiar pisać, ale poszłam na łatwiznę i teraz tylko dodaję zdjęcia ;p może kiedyś zdecyduję się pisać ;) chętnie wpadnę na twojego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne to! Sama zrobiłaś, czy kupiłaś? Jak kupiłaś, to gdzie? Racja.. Akurat na wakacje! :)
    Pozdrawiam i obserwuję :3

    http://nikolsonbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama zrobiłam ;))
    wystarczy kartka papieru, lakiery no i oczywiście smykałka do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacznij pisać kochana, bo tak to nie wiemy czy to naklejki , czy sama robisz. Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już teraz powiem, że nigdy nie wstawiałam i nigdy nie będę wstawiać zdjęć naklejek, gdyż uważam to za bezcelowe ;p
      dziękuję za radę, ale jednak nadal zostanę przy obecnym stanie bloga ;)) < oczywiście za niedługo dodawać będę krótkie instrukcje jak wykonać zamieszczane tu wzorki >

      Usuń
  7. To jest super blog i widzę , że nagłówek jest napisany takim samym rodzajem czcionki jak mój . To plus ( + ) dla ciebie . Gratulacje dla adminki , bo zgaduje , że to na robi te cudne paznokcie . Są tak starannie robione . Po prostu będę zapraszać wszystkich , by weszli na tego bloga . Oceniam go na 10/10 ;) . Zapraszam na mojego bloga : kitikikiu.blogspot.com . I proszę zapraszaj swoich znajomych także na mojego bloga .

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiem jak podziękować za takie wyróżnienie dla mnie z twojej strony. Jest mi bardzo miło, że doceniłaś moją ciężką pracę i starania, jakie wkładam w prowadzenie bloga, jak i w robienie paznokci.
    Bardzo dziękuję również za to, że reklamujesz mojego bloga, gdyż jest to dla mnie ważne, jak i pewnie dla ciebie, dlatego też będę reklamować twojego bloga ;)
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :)
    Meggie ;*

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna i cenię sobie każdy rzeczowy komentarz ;)
Staram się odpisywać na wszystkie :)
Pozdrawiam i zapraszam do zaobserwowania :3